Doświadczony menadżer wyższego szczebla, ma 18 lat doświadczenia w rozwoju produktów i procesach sprzedaży, 12 lat doświadczenia w zarządzaniu biznesem i logistyce. Diagnozuje i wprowadza skuteczne zmiany, dzieląc się najlepszą wiedzą i szczegółami tajników zawodowych. Ma dobry kontakt z osobami na każdym szczeblu organizacji, szanuje odmienne zdanie, rozumie argumenty, jasno przedstawia własne. Prowadził wiele wykładów, dyskusji panelowych i warsztatów z obszarów, w których się specjalizuje. Autor case studies i wypowiedzi eksperckich m.in. w Pulsie Biznesu, Gazecie Finansowej czy Rzeczpospolitej, social mediach i Internecie.
Sławomir przeszkolił ponad 22 tysiące osób w trakcie ponad 3 tysięcy godzin trenerskich. Tworzy i opiniuje programy szkoleniowe, posiadał pełnomocnictwo Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości do oceny szkoleń i studiów podyplomowych.
Pracował w Grupie Allegro, Raben Group, Nunner Logistics oraz dla PGF S.A., Google, Grupy Onet.pl, Fakt, Sera GMBH, Agencji Rozwoju Regionalnego w środowisku krajowym oraz wielokulturowym na stanowiskach dyrektora rozwoju, eksperta edukacji, menadżera generalnego.