Projekt strategiczny dla hurtowni leków weterynaryjnych - obszar sprzedaży i logistyki
Diagnoza (tzw. inwentaryzacja) stanu obecnego
Działania rozwojowe i operacyjne, których celem była maksymalizacja zysku w ciągu 9 miesięcy
Stworzenie i prowadzenie nowego centrum kompetencji wiedzy o sprzedaży, kliencie i logistyce
Zbudowanie struktur HR i ciągłe monitorowanie
Wypracowanie ścieżek postępowania, przygotowanie map rozwoju (wewnętrznie: pracownicy, zewnętrznie: klienci)
Zdefiniowanie komunikacji między działami w firmie, przegląd kierowniczy i zmiany odpowiedzialności personalnych
Budżet – współtworzenie i nadzór nad realizacją poprzez aktywny udział w codziennej pracy firmy
Osiągnęliśmy 2% wzrost marży Działu Weterynaria za pomocą działań sprzedażowych oraz dwóch Projektów: kategoryzacji Klientów i Usług, oraz Projektu Usprawnień Logistycznych
Nasze działania spowodowały, że Dział osiągnął znacznie wyższy zysk netto